Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Stan faktyczny wygląda następująco. Wiele lat temu zawarliśmy umowę z operatorem płatności kartą umowę na terminal i obsługę płatności, która trwa do teraz. W ostatnim czasie wzrosły nam obroty bezgotówkowe i niestety dopiero teraz zauważyliśmy, że coś jest nie halo z wysokością prowizji, bo o ile mi wiadomo to już około 2014 roku weszła w życie ustawa ograniczająca prowizję za płatności kartą do zdaje się do 0,3%. My natomiast płacimy rzędu 1,5%-2% w zależności od typu karty. Od jednego punktu płacimy prowizji na chwilę obecną już blisko 1000zł. (mamy 2 punkty i ten ma większe obroty). Mieliśmy wcześniej jak widać błędne przeświadczenie, że jeżeli wdrożono limity ustawowe to operator powinien się do tego dostosować, a tak się jednak nie stało. Także moje pytanie jest następujące, czy można zażądać od operatora zwrotu nadpłaconych prowizji ponad limity przewidziane w ustawie, bo mam wrażenie że zostały w związku z tym naliczone niezgodnie z prawem. Jeśli tak szukam reprezentanta, który zająłby się sprawą.