Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Proszę o oferty z wyceną oraz oferty od osób zajmujących się programowaniem C# i mających doświadczenie z Unity
Zlecę stworzenie systemu do Rejestracji/Logowania graczy dla mojego prototypu multiplayer RPG w Unity.
Obecnie udało mi się rozwinąć podstawową agresywność NPC po stronie serwera. Jeśli jakiś Gracz wejdzie na obszar NPC, zaczną go ścigać/atakować. Działa dobrze zarówno po stronie serwera i klienta, jak i dla 2 klientów, jeśli są połączeni z serwerem. Problem pojawia się, gdy jakiś gracz odchodzi i wchodzi ponownie (jako nowy lub stary - nie ma to znaczenia, ponieważ teraz za każdym razem, gdy klient się łączy, otrzymuje inne ID). Jeśli ktoś ponownie się połączy, system działa po stronie serwera, ale nie działa po stronie mojego klienta -> ponieważ klient nie może zidentyfikować właściwego gracza po jego ID.
Dlatego na początek potrzebuję stworzenie systemu zapisu graczy a następnie wygodnej i dobrze zoptymalizowanej drogi dla przechowywania graczy którzy są Online (tabela, Dictionary<> lub inny sposób), tak aby dane były identyczne po stronie Clienta i Serwera (te same ID dla tego samego gracza itp.)