Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Oczekiwalibyśmy wsparcia we wprowadzeniu na rynek licencyjnej książki beletrystycznej o dobrym potencjalnie rynkowym (nie bestseller, ale też nie coś, w co nie warto zainwetsować środków reklamowych) w okresie od 10.2021 do 10.2022 r., a w szczególności:
- starannej analizy dotychczas zebranych przez nas informacji (orientacyjnie kilka stron A4),
- w oparicu o wersję EPUB, MOBI i/lub widok przeglądania ksiąki (flip book) i/lub egzemplarze recenzenckie podjęcia próby dotarcia do kilkunastu lub większej liczby bezpłatnych nośników reklamy, tj. recenzentów czasopism i blogerów książkowych ze skutkiem takim, żeby przynajmniej kilka recenzji się ukazało,
- zaplanowania kampanii reklamowej w ramach powyższego budżetu z uwzględnieniem blogerki, z którą już mamy wstępne porozumienie i krótkiego uzasadnienia tego planu, tj. konkretnego sposobu wydania budżetu reklamowego i jej monitoringu w oparciu o wejścia na www,
- założenia naszego funpage’a (dodatkowy koszt pracy grafika pokryjemy) i trzech postów nt. tej książeczki do końca 2022 r. oraz jednej do trzech informacji do działu aktualności na www,
- przekazania nam krótkiego raportu pod koniec 2022 r. z monitoringu wejść na stronę www w zależności od stosowanych środków reklamowych i uporządkowanych informacji o próbie dotarcia jak w tiret pierwsze (tabela z adresami email i informacjami o reakcji - nawet, żeby spowodować odmowę, należy emaila przesłać kilka razy, inaczej jedyną reakcją będzie milczenie),
- własnych, uzasadnionych doświadczeniem na rynku książki, rekomendacji, co do dalszej współpracy (typową formą reklamy na tym rynku jest event marketing).
Budżet na świadczenia osób trzecich (Ateneum, Motyle Książkowe, FB itd.) to 2000 PLN.
Nie planujemy równolegle kampanii brandingowych, natomiast planujemy wydawania kolejnych książek. Stąd istnieje możliwość podjęcia stałej współpracy. Nie planujemy dotarcia na szereg nośników reklamy, ponieważ w naszej ocenie jest to albo niemożliwe, albo zbyt kosztowne.
Będziemy wdzięczni za ustosunkowanie się wprost do tego zakresu zlecenia i optymalnie także o przedstawienie swojego doświadczenia marketignowego na rynku książki.