Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
W związku ze zbliżającymi się targami chcemy uruchomić kampanię wizerunkową promującą nasze produkty. Zapraszam do zapoznania się z briefem oraz złożenie oferty.
Czas trwania kampanii: luty - kwiecień 2022
Czas trwania współpracy z agencją: styczeń - kwiecień 2022 (i dalej)
Przewidywany budżet (nie wliczając fee agencyjnego): 1000-1500 EUR / m-c
Adres strony www: https://panda.trzebnica.pl/
Media: Facebook & Instagram ads
Kraje wyświetlania reklam: jedna wspólna kampania w języku angielskim dla krajów europy zachodniej (opcjonalnie prosimy o wycenę kampanii w językach rodzimych).
Termin złożenia oferty: jak najszybicej nie późnij niż 05.01.2022 (planujemy jak najszybciej rozpocząć współpracę)
Cel kampanii 1:
Budowa rozpoznawalności oferty naszej marki wśród osób reprezentujących 3 grupy odbiorców:Odbiorcy końcowi chcący posiadać meble z naszej oferty w swoich salonach. Są to fryzjerzy, styliści, barberzy, kosmetyczki, itp. (zawody branży beauty);Architekci, projektanci wnętrz, którzy w swoich projektach wybiorą meble z naszej oferty;Dystrybutorzy, czyli osoby, chcące posiadać nasze kolekcje w swojej ofercie.
Na tym etapie zależy nam na dotarciu szeroko do w/w grup (oraz zaproponowaniu przez agencje pozostałych odbiorców). Chcemy, aby kolekcje i wyjątkowość naszych mebli zapadły ludziom w pamięć, nawet jeśli nie są jeszcze na etapie zakupowym. Chcemy osiągnąć efekt wśród osób, które w późniejszym czasie odwiedzą targi: "już gdzieś widziałem te meble / markę" i dzięki temu efektowi chętniej odwiedzą nasze stanowisko.
Cel kampanii 2:
Wyświetlanie reklam do osób odwiedzających targi w dniu ich realizacji. Zaproszenie do zobaczenia naszego stoiska. Zależy nam, aby osoby przebywające na evencie przeglądając swoje social media zobaczyły naszą reklamę z mapką, gdzie się znajdujemy i dotarły do nas.
Jednocześnie zależy nam na wyświetleniu w przyszłości reklam do osób, które były fizycznie na targach.
Cel kampanii 3:
Budowa stałego lejka pozyskiwania leadów na podstawie danych remarketingowych. Zależy nam, aby po pierwszej akcji wizerunkowej rozpocząć już stałą pracę nad kampaniami Facebook ads, które będą dla nas pozyskiwać kontakty z naciskiem na grupę dystrybutorów.
Priorytetem w naszej realizacji jest zaopiekowanie działań związanych z naszą obecnością na targach w Europie. W dalszym etapie pragniemy znaleźć partnera do stałego pozyskiwania leadów i rozwoju naszej marki w social mediach.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół Trzebnica