dla wykonawców

Szczegóły zlecenia

Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.

Agencja Social Media poszukiwana

Numer zlecenia: 21163
Dodano: 29 grudnia 2021
Status: nieaktywne

W związku ze zbliżającymi się targami chcemy uruchomić kampanię wizerunkową promującą nasze produkty. Zapraszam do zapoznania się z briefem oraz złożenie oferty.

Czas trwania kampanii: luty - kwiecień 2022
Czas trwania współpracy z agencją: styczeń - kwiecień 2022 (i dalej)
Przewidywany budżet (nie wliczając fee agencyjnego): 1000-1500 EUR / m-c
Adres strony www: https://panda.trzebnica.pl/
Media: Facebook & Instagram ads
Kraje wyświetlania reklam: jedna wspólna kampania w języku angielskim dla krajów europy zachodniej (opcjonalnie prosimy o wycenę kampanii w językach rodzimych).
Termin złożenia oferty: jak najszybicej nie późnij niż 05.01.2022 (planujemy jak najszybciej rozpocząć współpracę)

Cel kampanii 1:
Budowa rozpoznawalności oferty naszej marki wśród osób reprezentujących 3 grupy odbiorców:Odbiorcy końcowi chcący posiadać meble z naszej oferty w swoich salonach. Są to fryzjerzy, styliści, barberzy, kosmetyczki, itp. (zawody branży beauty);Architekci, projektanci wnętrz, którzy w swoich projektach wybiorą meble z naszej oferty;Dystrybutorzy, czyli osoby, chcące posiadać nasze kolekcje w swojej ofercie.
Na tym etapie zależy nam na dotarciu szeroko do w/w grup (oraz zaproponowaniu przez agencje pozostałych odbiorców). Chcemy, aby kolekcje i wyjątkowość naszych mebli zapadły ludziom w pamięć, nawet jeśli nie są jeszcze na etapie zakupowym. Chcemy osiągnąć efekt wśród osób, które w późniejszym czasie odwiedzą targi: "już gdzieś widziałem te meble / markę" i dzięki temu efektowi chętniej odwiedzą nasze stanowisko.

Cel kampanii 2:
Wyświetlanie reklam do osób odwiedzających targi w dniu ich realizacji. Zaproszenie do zobaczenia naszego stoiska. Zależy nam, aby osoby przebywające na evencie przeglądając swoje social media zobaczyły naszą reklamę z mapką, gdzie się znajdujemy i dotarły do nas.
Jednocześnie zależy nam na wyświetleniu w przyszłości reklam do osób, które były fizycznie na targach.

Cel kampanii 3:
Budowa stałego lejka pozyskiwania leadów na podstawie danych remarketingowych. Zależy nam, aby po pierwszej akcji wizerunkowej rozpocząć już stałą pracę nad kampaniami Facebook ads, które będą dla nas pozyskiwać kontakty z naciskiem na grupę dystrybutorów. 


Priorytetem w naszej realizacji jest zaopiekowanie działań związanych z naszą obecnością na targach w Europie. W dalszym etapie pragniemy znaleźć partnera do stałego pozyskiwania leadów i rozwoju naszej marki w social mediach.


Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół Trzebnica


Wymagany termin:
W ciągu najbliższych 30 dni
Rozpoczęcie od:
11.01.2022 - pozostało 859 dni
Lokalizacja:

Warszawa

Jesteś zainteresowany tym zleceniem?
Przedstaw swoją ofertę
SKONTAKTUJ SIĘ
Bądź pierwszym, który przedstawi ofertę. Oferty złożone jako pierwsze zwiększają szanse wyboru twojej oferty.

To zlecenie zostało już zakończone

Czy spodobała Ci się ta strona ?

Ocena: 5/5 (głosów 1)