Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Wstępny opis aplikacji
I. Funkcjonalności
1. Aplikacja ma być przeznaczona dla kandydatów/studentów i gości odwiedzających Politechnikę Warszawską.
2. Zakładamy stworzenie różnych profili dla odpowiednich ról:
a. oddzielne konto dla kandydatów
b. ogólny profil dla gości
c. profil studenta
d. profil doktoranta
e. profil pracownika zagranicznego
f. redaktora głównego (cała aplikacja)
g. redaktora lokalnego (wybrany moduł/lub moduły)
h. profil absolwenta
Profile kandydatów i studentów będą wymagały założenia konta w aplikacji.
Profil dla gości nie powinien wymagać zakładania konta.
3. Przypadek użycia: wchodząc do budynku, instalujemy aplikację, która będzie naszym przewodnikiem po gmachach uczelni (instalacja m.in. na podstawie kodu QR). Kiedy w naszym smartfonie włączony jest Bluetooth, aplikacja odczytuje kolejne kody QR na wizytówkach poszczególnych pokoi czy pięter i pokazuje użytkownikowi, gdzie ma się kierować i wyświetla dodatkowe informacje o uczelni i lokalizacji biur.
4. Przypadek użycia: Gdy podchodzimy do danej lokalizacji, na smartfonie wyświetlają się multimedialne informacje dotyczące podstawowych zadań biura, godzinach pracy, danymi kontaktowymi, ciekawostkami, cennikiem usług, etc.
5. Przypadek użycia: Korzystający z aplikacji może z wyprzedzeniem wybrać cel jego wizyty (np. załatwienie pewnej formalności) i aplikacja kieruje go krok po kroku.
6. Przypadek użycia (wymagający integracji z Intranetem lub aplikacją „wirtualnego dziekanatu”): student/pracownik może uzupełnić dane i odebrać gotowy dokument/załatwić sprawę, co minimalizuje czas poświęcony na jego obsługę osobę obsługującą.
7. Przypadek użycia: aplikacja ma być rozszerzeniem strony internetowej zawierającej pełne informacje i instrukcje dla kandydatów/studentów m.in. w oparciu o zdjęcia, filmy oraz Google Maps.
8. Przypadek użycia: dodatkowo dla kandydatów/studentów dostępne będą dwa elementy, otrzymywanie wiadomości od administratorów/redaktorów systemu, oraz dodanie kalendarza i alertów (pop-up/wiadomości push) przypominających o wydarzeniach.
9. Przypadek użycia: system pobiera podstawowe informacje z CMS uczelni, np. na którym wydziale i roku jest student.
10. Przypadek użycia: aplikacja wyświetla dane wg profilu użytkownika
11. Przypadek użycia: aplikacja umożliwia korzystanie z wersji przeglądarkowej – m.in. pod kątem wygodniejszego planowania działań/kolejności wynikającej z lokalizacji jednostek PW
12. Przypadek użycia: aplikacja mobilna i jej wersja przeglądarkowa wspierają dostępność dla osób niepełnosprawnych (zapobieganie wykluczeniu)
II. Informacje ogólne
1. Systemy operacyjne mobilne: IOS, Android
2. Desktop/laptop: przeglądarka
3. Dostępne języki: polski, angielski.
4. System zarządzania treścią dla administratorów: tak (administrator główny + redaktorzy główni + redaktorzy lokalni) - w tym możliwość dodawania wiadomości na stronie głównej, wysyłanie wiadomości/alertów do konkretnych grup/kategorii, możliwość przeprowadzania ankiet.
5. Wymagana rejestracja oraz logowanie: nie (logowanie jako opcja)
6. Integracja z Social media: tak
7. Integracja ze stroną internetową: tak
8. Obsługa płatności: nie
9. Notyfikacja push: tak
10. Rozpoznawanie lokalizacji: tak (bluetooth, wifi)
11. Rozpoznawanie dźwięku mowy ludzkiej: nie
12. Wyszukiwanie głosowe: nie
13. Obsługa akcelerometru: nie
14. Obsługiwanie kamery lub aparatu: tak
15. Raporty i statystyki: tak