dla wykonawców

Szczegóły zlecenia

Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.

Aplikacja usprawniająca komunikacje

Numer zlecenia: 30770
Dodano: 5 lipca 2022
Status: nieaktywne

Przygotowanie aplikacji webowej, która będzie formą komunikacji między biurem rachunkowym, a Klientem w bardzo ograniczonej formie. Cel oprogramowania: łatwe potwierdzenie przez Klienta daty i kwoty wpłaconego ZUSu.

Sposób działania: Klient wraz z informacją o wysokości zobowiązań ZUS(realizowane samodzielnie, nie w ramach tego programu) powinien dostać wygenerowany link, po którym kliknięciu wyświetli mu się: kwota zobowiązania zus z możliwością edycji, miesiąc w którym dokonał wpłaty (domyślnie aktualna), a także przycisk OK.
Po drugiej stronie biuro rachunkowe powinno mieć bardzo prosty panel logowania, aby móc zalogować się i sprawdzić powyższe informacje zaznaczone przez danego Klienta.

Jak to zrealizować - wstępny pomysł:

Co miesiąc konsultant wgra plik .csv z nazwą Klienta, e-mailem oraz wielkością zobowiązania ZUS. Aplikacja wprowadzi do systemu domyślnie kwoty ZUS dla każdego Klienta dot. konkretnego miesiąca (zus płaci się co miesiąc). Aplikacja musi być gotowa na aktualizacje kwot z takiego samego pliku oraz na ręczną edycję kwot w panelu pracownika.
Aplikacja powinna tworzyć indywidualne linki, które są generowane w uporządkowany sposób i umożliwiają automatyczne dołączenie ich do e-maili z kwotami zobowiązań, które są wysyłane do Klientów. Na przykład: strona/zus/nazwaklie nta_miesiac


Wymagany termin:
W ciągu najbliższych 30 dni
Rozpoczęcie od:
11.07.2022 - pozostało 656 dni
Lokalizacja:

Kraków, Małopolskie

Jesteś zainteresowany tym zleceniem?
Przedstaw swoją ofertę
SKONTAKTUJ SIĘ
Bądź pierwszym, który przedstawi ofertę. Oferty złożone jako pierwsze zwiększają szanse wyboru twojej oferty.

To zlecenie zostało już zakończone

Czy spodobała Ci się ta strona ?

Ocena: 5/5 (głosów 1)