Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Przygotowanie aplikacji webowej, która będzie formą komunikacji między biurem rachunkowym, a Klientem w bardzo ograniczonej formie. Cel oprogramowania: łatwe potwierdzenie przez Klienta daty i kwoty wpłaconego ZUSu.
Sposób działania: Klient wraz z informacją o wysokości zobowiązań ZUS(realizowane samodzielnie, nie w ramach tego programu) powinien dostać wygenerowany link, po którym kliknięciu wyświetli mu się: kwota zobowiązania zus z możliwością edycji, miesiąc w którym dokonał wpłaty (domyślnie aktualna), a także przycisk OK.
Po drugiej stronie biuro rachunkowe powinno mieć bardzo prosty panel logowania, aby móc zalogować się i sprawdzić powyższe informacje zaznaczone przez danego Klienta.
Jak to zrealizować - wstępny pomysł:
Co miesiąc konsultant wgra plik .csv z nazwą Klienta, e-mailem oraz wielkością zobowiązania ZUS. Aplikacja wprowadzi do systemu domyślnie kwoty ZUS dla każdego Klienta dot. konkretnego miesiąca (zus płaci się co miesiąc). Aplikacja musi być gotowa na aktualizacje kwot z takiego samego pliku oraz na ręczną edycję kwot w panelu pracownika.
Aplikacja powinna tworzyć indywidualne linki, które są generowane w uporządkowany sposób i umożliwiają automatyczne dołączenie ich do e-maili z kwotami zobowiązań, które są wysyłane do Klientów. Na przykład: strona/zus/nazwaklie nta_miesiac