Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Co chcę osiągnąć:
Pozyskanie nowych klientów
Powrót dawnych klientów
Większa częstotliwość zakupów stałych klientów
Bycie postrzeganym przez klienta jako bardziej profesjonalny, dający więszką, wyjątkową wartość (odpowiednio do wartości, jaką faktycznie oferuję) – unaocznienie klientom wysokiej wartości
Jak chcę to osiągnąć – czego mi brakuje:
Ogólnie ujmując całokształt rozwiązań doprowadzających do zdobycia nowych klientów i zaoferowania istniejącym takiej obsługi, żeby przekroczyć ich poziom oczekiwań
Skuteczne indywidualne podejście do klienta (jak mogę lepiej zadbać o klienta?)
Kształtowanie profesjonalnego wizerunku firmy
Skuteczna promocja w social mediach
Udostępnianie podobnych treści zamieszczanych na FB przez innych autorów
Optymalizacja strony z pozycjonowaniem
Pozyskiwanie specjalistów z branży do współpracy (lokalnych blogerów z zakresu profilaktyki zdrowia i edukacji zdrowotnej, zdrowych przepisów kulinarnych, zielarstwa na poziomie zrozumiałym dla ogółu, fit klubów, lekarzy, dietetyków, naturopatów, zielarzy)
Wymagane kompetencje w zakresie:
Szukam pasjonatów, dla których będzie frajdą rozkręcenie firmy o wielkim potencjale, dającej jednocześnie realną wartość dla klientów
Oczekuję współpracy, wymiany idei, wspomagania się na poszczególnych etapach pracy, a nie zlecenia i oczekiwania na końcowy efekt
Obycie w branży profilaktyki zdrowotnej, naturalnego odżywiania i zdrowych przepisów kulinarnych
Rozwijanie firm, marketing, reklama, sprzedaż, komunikacja z klientem
Social Media
Optymalizacja działania strony
Grafika, zdjęcia, ewentualnie filmy
Budowanie wizerunku firmy
Podwyższanie standardów obsługi klienta
Opis firmy Czas Na Zdrowe:
Wyszukuję lokalnych producentów prawdziwej, naturalnej żywności. Umożliwiam im sprzedawanie jej klientom, których sami by nie mogli pozyskać. Odbieram od nich towar i po przygotowaniu zamówień dostarczam klientom. Reklamuję i promuję tych dostawców. Staram się przekazywać klientom także jak najwięcej wiedzy z dziedziny zdrowego odżywiania i zdrowego trybu życia. Wierzę w działanie synergii i staram się łączyć swoje działania z dostawcami i wieloma specjalistami z dziedziny zdrowia.
Moja misja: pomagać w zdrowym i spełnionym życiu ludziom budzącym się do świadomości zdrowotnej. Pomoc ta polega na:
* dostarczaniu prawdziwej, naturalnej żywności od sprawdzonych dostawców
* edukacji zdrowotnej
* kontaktowaniu ze specjalistami w dziedzinie zdrowia
* organizowaniu kooperatyw, spotkań i specjalnych wydarzeń
Czas Na Zdrowe to lokalna platforma internetowa do robienia zakupów zdrowej, naturalnej żywności bezpośrednio u gospodarzy i małych przetwórców
Dostawy zamówionej żywności odbywają się do domu lub do zbiorczych punktów odbiorów, które w jakiś sposób są związane ze zdrowym trybem życia (np. sklepy ze zdrową żywnością, dietetycy, fit-kluby)
Synergia działań – scalanie działania różnych specjalistów z dziedziny profilaktyki zdrowotnej i wspomagających w spełnionym życiu
Transparentność – przekazywanie pełnych informacji o dostawcach i sposobie produkcji kupowanej żywności
Zamówienia klienci składają w dowolnym czasie, a dostawy są realizowane raz w tygodniu – w czwartki, na świeżo, prosto od dostawców
Moje wartości, siły:
Wyjątkowa wartość w oczach klientów wynikająca stąd, że faktycznie swoje przedsięwzięcie oparłem na chęci wspierania swoich klientów. Klienci w łatwy sposób zamawiają żywność przez internet. Dostawę mają do domu lub wybranego punktu. Dostawy są świeże prosto od sprawdzonych rolników. Dodatkowo jest edukacja zdrowotna, przepisy kulinarne, spotkania, namiary na sprawdzonych specjalistów.
Innowacyjne, głębokie podejście do modnego tematu zdrowej żywności – podejście kompleksowe, nastawione na wartość dla klienta
Synergia projektów, łączenie z edukacją, specjalistami z innych pokrewnych dziedzin
Możliwości:
Projekt ma wielki potencjał rozwoju, który przez braki w umiejętnej promocji nie jest wykorzystany. Dzisiejsza skala działania nie daje zysków, ale jej nawet nieznaczne powiększenie będzie je już przynosiło.
Uzyskanie synergicznych efektów ze współpracy ze specjalistami z dziedziny profilaktyki zdrowotnej oferującymi komplementarne produkty i usługi
Aktywizacja dostawców i współpracujących specjalistów
Plan działania:
Przesyłam opisaną tutaj swoją wizję współpracy
Oczekuję informacji:
* Krótkie przedstawienie się przez wykonawcę – kilka zdań
* Które z wymaganych kompetencji w jakim stopniu firma spełnia, jaka jest wizja pracy wykonawcy
* Przykładowe realizacje, którymi wykonawca może się pochwalić
* Referencje – kontakty na klientów, z którymi mogę porozmawiać
* Oferta na początek i wizja współpracy
Tworzymy pierwszą próbną niskobudżetową kampanię, w której wspólnie pracujemy. Czas: 1 miesiąc. Kampania ma dać realne efekty w postaci pojawienia się nowych klientów, aktywowania tych, którzy przestali kupować i wzrostu częstotliwości sprzedaży do klientów obecnych. Jeżeli kampania się powiedzie, to 100% przyniesionego przez nią przyrostu dochodu będzie przeznaczone na kolejną, większą kampanię i docelowo współpraca ma być stała, długookresowa
Oferuję współpracującej firmie pełne informacje na temat swojej działalności
Projekt ma być wspólną przygodą dającą obu stronom korzyści