dla wykonawców

Szczegóły zlecenia

Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.

Napisanie pluginu dla Microsoft Dynamics CRM

Numer zlecenia: 37571
Dodano: 20 grudnia 2022
Status: nieaktywne

Zlecimy napisanie aplikacji w Microsoft Dynamics CRM, która zidentyfikuje prawidłowego kontrahenta oraz prawidłowy tytuł płatności z rekordów wpłat dokonanych przez kontrahentów za okres ostatnich 9 miesięcy, oraz:

Prawidłowe zidentyfikowaniu wpłat od kontrahentów (dalej: transakcji), tzn. prawidłowe przypisanie wszystkich dokonanych wpłat do prawidłowych transakcji na podstawie danych:

- dane wpłacającego na transakcjach wpłat
- kwota wpłacającego na transakcjach wpłat
- data wpłaty jako funkcja zwiększająca prawdopodobieństwo rozpoznania
- kod płatności – jako zmienna występująca jako duplikat (duplikuje się między 5 a 20 razy) pozwalająca na zwiększenie szansy rozpoznania (w tym samym czasie liczba zamówień pasujących do kwoty i danych wpłacającego jest ograniczona)
- dane zamawiających z ostatnich 24 miesięcy (ok. 300.000 rekordów)
- dane zamówień z ostatnich 24 miesięcy (ok. 1.000.000 rekordów)

Uwagi: dane wpłacającego mogą być inne niż zamawiającego, często występuje zjawisko opłacania zamówienia przez inną osobę, wpłaty takie również należy rozpoznania przez identyfikację powiązań między kontrahentami – badanie relacji biznesowych w systemie.

Problem: kilkadziesiąt tysięcy wpłat zrealizowanych zostało przez Kontrahentów na takie same rachunki bankowe – przy każdy rachunek stanowić miał unikalny identyfikator Kontrahenta, na skutek błędu systemu, różni Kontrahenci otrzymali przydzielony ten sam nr rachunku bankowego. Problem dodatkowo pogłębiony został faktem, że indywidualne kody płatności do zamówień również tworzyły się zduplikowane. W momencie gdy system nie będzie w stanie dokonać identyfikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań telefonicznych i pisemnych do wpłacającego celem wyjaśnienia przedmiotu wpłaty, dodatkowo zobowiązując się do wykonania tego w sposób zapewniający wysokie postrzeganie marki zamawiającego. Nie należy sugerować, że po stronie Zamawiającego pojawił się błąd.

Po zidentyfikowaniu wpłat z wszystkich zduplikowanych rachunków i wszystkich zduplikowanych kodów płatności, system usunie wszystkie zduplikowane wartości i przydzieli wartości unikalne do Kontrahentów i harmonogramów zamówień.

Aplikacja zobowiązana będzie do wykrywania nowo powstających duplikatów rachunków bankowych i duplikatów kodów płatności, nowe duplikaty będą natychmiast usuwane przez system i wyzwalane będzie tworzenie nowego żądania utworzenia numerów rachunków bankowych oraz rekordów płatności. Cykl będzie się powtarzał aż do momentu skutecznego utworzenia indywidualnych rachunków bankowych i indywidualnych kodów płatności (bez duplikatów).

Wymagania: Wykonawca przedłoży ubezpieczenie OC na kwotę nie mniejszą niż 1 milion złotych w zakresie możliwości spowodowania czystych szkód majątkowych.

Zamawiający udostępni środowisko deweloperskie. Po usunięciu błędów na środowisku deweloperskim, poprawne rozwiązanie zostanie wdrożone na środowisko produkcyjne. 

Kwestie związane z kopiami zapasowymi i zabezpieczeniem danych leżą po stronie Wykonawcy.


Wymagany termin:
W ciągu najbliższych 30 dni
Rozpoczęcie od:
27.12.2022 - pozostało 488 dni
Lokalizacja:

Wrocław, Dolnośląskie

Jesteś zainteresowany tym zleceniem?
Przedstaw swoją ofertę
SKONTAKTUJ SIĘ
Bądź pierwszym, który przedstawi ofertę. Oferty złożone jako pierwsze zwiększają szanse wyboru twojej oferty.

To zlecenie zostało już zakończone

Czy spodobała Ci się ta strona ?

Ocena: 5/5 (głosów 1)