dla wykonawców

Szczegóły zlecenia

Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.

Obsługa klienta/marki premium

Numer zlecenia: 26446
Dodano: 11 kwietnia 2022
Status: nieaktywne

Zlecę obsługę klienta marki premium (beauty/olejki eterycz ne) a w szczególności:

- Odpisywanie na maile

- Dbałości zadowolenie klientów

- Zbieranie feedbacku po zakupie

- Obsługę sklepu/aukcji/statusów wysyłek

Poszukujemy energicznego wykonawcy, łatwo nawiązującego kontakty e-mailowe a w szczególności telefonicznie. Dodatkowym atutem jest doświadczenie w sklepach internetowych, e-commerce lub przy podobnych zadaniach!

Czas zlecenia w tej chwili: 20 godzin/miesięcznie. Docelowo możliwość zwiększenia wraz z rozwojem sklepu/projektu.

Zgłoś nam swoją ofertę i napisz kilka słów o sobie i swoim doświadczeniu. Na pewno ją rozpatrzymy i odpiszemy od razu jeśli nas zainteresuje. 

Propozycja zdalna. Studenci mile widziani


Wymagany termin:
W ciągu najbliższych 30 dni
Rozpoczęcie od:
19.04.2022 - pozostało 751 dni
Lokalizacja:

Warszawa, Mazowieckie

Jesteś zainteresowany tym zleceniem?
Przedstaw swoją ofertę
SKONTAKTUJ SIĘ
Bądź pierwszym, który przedstawi ofertę. Oferty złożone jako pierwsze zwiększają szanse wyboru twojej oferty.

To zlecenie zostało już zakończone

Czy spodobała Ci się ta strona ?

Ocena: 5/5 (głosów 1)