Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Zlece prowadzenie księgowości ROD w poniższym zakresie. Preferowana praca zdalna.
Księgowanie wpłat działkowców na podstawie wyciągów bankowych. Bieżąca analiza i wyjaśnianie z działkowcami ewentualnych niezgodności.
Księgowanie dokumentów kosztowych, rozrachunków z dostawcami , Zarządem ROD i PZD.
Przygotowywanie przelewów w systemie bankowym oraz przekazywanie informacji o konieczności ich zatwierdzenia Prezesowi.
Prowadzenie dokumentacji finansowej.
Prowadzenie rozliczeń z US i ZUS (w tym deklaracje ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowywanie zleceniobiorców, przelewy).
Comiesięczne przygotowywanie zestawień dłużników.
Raport realizacji planu finansowego, co miesiąc, od pierwszego miesiąca po Walnym Zebraniu do końca roku.
Przegotowywanie wezwań do zapłaty (wraz z naliczeniem odsetek) i ich wysyłka – mail i poczta tradycyjna – dwa razy w roku koniec grudnia, koniec stycznia.
Przygotowanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz planu finansowego na kolejny rok (oraz wszystkich dokumentów do rozliczenia rocznego wymaganych przez PZD).
Dostarczenie w/w dokumentów do PZD w wyznaczonym przez PZD terminie.
Bieżące śledzenie przepisów finansowych w PZD i MF.
Przygotowywanie PIT za rok bieżący oraz ich wysyłka zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz rozliczanie amortyzacji zgodnie z przepisami.
Przygotowywanie i rozliczenie inwentaryzacji ŚT na koniec każdego roku (miesiąc grudzień).
Przygotowywanie list płac (dla członków Zarządu) i ewentualnych umów zleceń.
Kontrola pod względem rachunkowym i pod względem poprawności wystawienia – faktur oraz umów, których ich dotyczą.
Przygotowywanie rocznej analizy wydatków i wpływów w podziale na dwa ogrody: Olszanka I oraz Olszanka II.
Ewidencja rozliczeń międzyokresowych.
OPCJA - Udostępnienie platformy WWW z indywidualnymi rozliczeniami działkowców.
OPCJA - możliwość rozszerzenia zakresu o obsługę administracyjna obiektu, utrzymanie terenów zielonych, prowadzenie inwesycji, itp