dla wykonawców

Szczegóły zlecenia

Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.

Prosty sklep internetowy własnej marki

Numer zlecenia: 21830
Dodano: 13 stycznia 2022
Status: nieaktywne

Zlecimy wykonanie sklepu internetowego na wzór już istniejącego, ale nie spełniającego naszych oczekiwań. Preferujemy Presta Shop, ale rozważymy też inne opcje.

Zależy nam na tym, by sklep był intuicyjny, ponieważ będą nim zarządzać osoby nie mające wiedzy programistycznej.

Oczekujemy przedstawienia wersji "demo", aby przetestować funkcjonalności, a także zaproponowania kilku opcji layoutu do wyboru (oczywiście schematycznie).

Interesują nas wyłącznie oferty z minimum trzyletnią gwarancją oraz możliwość dodatkowych konsultacji/interwencji już po uruchomieniu sklepu (płatnych dodatkowo zgodnie ze stawką wykonawcy, nie w formie abonamentu).

Ramowe wytyczne:

Od strony klienta:

1. Przyjazny, dynamiczny, przejrzysty layout. Na pierwszej stronie muszą być widoczne wybrane produkty (np. promocje albo  rotacyjnie). Może jakaś ciekawostka typu czy wiesz że albo artykuły fachowe.

2. Menu: od razu widoczne główne bloki (4 z opcją dodania jeszcze 1-2 w przyszłości). Po najechaniu na kategorię pojawia się rozwijana belka z doszczegółowieniem danej kategorii (max 5-6 kategorii). Można więc od razu kliknąć w główną kategorię i obejrzeć wszystko, albo rozwinąć beleczkę i kliknąć konkretną kategorię.

3. Rejestracja: do jednego maila może być przypisane jedno konto.

3. Rozróżniamy klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Przy rejestracji przedsiębiorcy muszą podać dodatkowo NIP.

4. Przedsiębiorca może zaznaczyć opcję faktura, odbiorca indywidualny dostaje tylko paragon.

5. Strefa logowania: na koncie klient widzi historię zamówień, aktualny status zamówienia.

6. Można zakupić bez logowania – jako gość.

7. Łatwy i szybki proces zakupowy – od kliknięcia w kup, przez koszyk, wybór sposobu dostawy i płatności i sam zakup. Wszystko na jednej stronie, aby całość zajmowała minutę.

8. Wyszukiwarka powinna wyrzucać też wyniki zbliżone, jeśli ktoś pomyli się w nazwie.

9. Dobrze widoczne dane kontaktowe: telefon, mail. Responsywne – żeby można było przy ich pomocy od razu dzwonić/wysłać maila.

10. Ikonki FB, YT, LinkedIn oraz odnośnik do naszej strony korporacyjnej i do landingu.

11. Przy każdym produkcie wyraźny odnośnik (może taki „guzik”?) przerzucający na kartę katalogową tego produktu na naszej stronie korporacyjnej.

12. Dodatkowo przy produktach możliwość wrzucenia grafiki lub osadzenia filmu z YT.

13. Usprawnienia i podpowiedzi: ostatnio oglądane, inne w tej kategorii, promocje, do darmowej wysyłki brakuje X zł.

14. Jednorazowe oferty specjalne: rabat do kolejnych zakupów za zapisanie się na newsletter, darmowa pierwsza wysyłka przy zakupie powyżej określonej kwoty.

Od strony administratora:

15. Dodawanie produktów i aktualizowanie stanów magazynowych z excela (na ten moment bez integracji z ERP, ale z zostawieniem furtki do tego).

16. Wydruk dokumentów zakupu (na jednej stronie!).

17. Podsumowanie aktualnych zamówień z informacjami o stanie, ewentualnie z możliwością dodania notatki (mamy tyle zamówień, tyle już spakowaliśmy, tyle wysłaliśmy, tyle czeka na odbiór, w tylu mamy braki i czekamy na dostawę).

18. Automatyczne maile do klientów z informacją o każdym etapie realizacji zamówienia (przyjęte, opłacone, w realizacji, spakowane, wysłane, dostarczone).

19. Możliwość działań masowych: włączanie i wyłączanie produktów, zmiana cen, dodawanie jakiejś informacji.

Zachęcamy do kontaktu i prosimy o zaproponowanie terminu wykonania prac.


Wymagany termin:
W ciągu najbliższych 30 dni
Rozpoczęcie od:
20.01.2022 - pozostało 840 dni
Lokalizacja:

Sosnowiec, Śląskie

Jesteś zainteresowany tym zleceniem?
Przedstaw swoją ofertę
SKONTAKTUJ SIĘ
Bądź pierwszym, który przedstawi ofertę. Oferty złożone jako pierwsze zwiększają szanse wyboru twojej oferty.

To zlecenie zostało już zakończone

Czy spodobała Ci się ta strona ?

Ocena: 5/5 (głosów 1)