Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Zlecę przygotowanie i przeprowadzenie kampaniii reklamowej mającej na celu wypromowanie zbiórki crowdfundingwej.
Cel zbiórki: zebranie 100k USD/EUR od turystów zagranicznych na budowę Hostelu, w którym będą mogli wykorzystać zakupione podczas zbiórki vouchery na noclegCel kampanii reklamowej: dotarcie do min. 1500 osób, które kupią ww. promocyjne vouchery
1. Etapy
Etap 1 - 7 dni
Przygotowanie ogólnej koncepcji i strategii przeprowadzenia kampanii, zawierającej m.in.:
- analizę zbiórek zakończonych sukcesem
- identyfikację klienta docelowego
- opis i uzasadnie wyboru krajów do których mieszkańców zostanie skierowana kampania
- analizę sprzedawanego produktu/usługi ze szczególnym uwzględniem wyjątkowości oferty, zaangażowania właścicieli, zaawansowania realizacji prac
- sposób promocji
- rekomendowane kanały promocji
- rekomendowane nardzędzia
- scenariusz filmu promocyjnego
- sposób i narzędzia monitorowania wyników kampanii
Etap 2 - 14 dni
Przygotowanie strony zbiórki wraz z niezbędnymi materiałami, przykłady:
https://www.indiegogo.com/projects/bubble-hotels-sleep-under-the-stars-in-style#/
https://www.indiegogo.com/projects/awakening-your-happiness-hotel-experience#/
Etap 3 - 14 dni
Uruchomienie zbórki wraz z kampanią promocyjną
Etap 4 - 1 dzień
Zakończnie zbiróki
2. Kryteria oceny ofert:
1. Cena - 50%
2. Referencje - 50%
Kryterium Cena: Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 50 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Cn/Cb x 100 x 50 % = ilość punktów
gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert,
Cb – cena oferty rozpatrywanej,
100 – wskaźnik stały,
50 % – procentowe znaczenie kryterium ceny.
Maksymalnie można uzyskać 50 punktów.
Kryterium Referencje:
1. referencje potwierdzające przeprowadzenie min. jednej kapaniii reklamowej w języku angielskim o zasięgu międzynarodowym (min.: karaje UE, USA, Wielka Brytania) - 20 punktów
2. referencje potwierdzające przeprowadzenie min. jednej kapaniii reklamowej w języku angielskim dot. crowdfundingu o zasięgu międzynarodowym - 30 punktów
3. referencje potwierdzające przeprowadzenie min. jednej kapaniii reklamowej w języku angielskim dot. crowdfundingu o zasięgu międzynarodowym gdzie zbiórka zakończyła się sukcesem - 50 punktów.
Maksymalnie można uzyskać 50 punktów.
Po zsumowaniu obu kryteriów maksymalnie można uzyskać 100 punktów.
Wybrana zostanie oferta z maksymalną liczbą punktów.
3. Płatności:
Etap 1 - 10% ceny ofertowej
Etap 2 - 60% ceny ofertowej
Etap 3 - 30% ceny ofertowej
Razem etapy 1-3: 100% ceny ofertowej
Etap 4 - 100% ceny ofertowej (success fee), jeśli zbiórka zakończy się sukcesem.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny