Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Zatrudnię specjalistę ds. Social Media
Zakres obowiązków;
- Tworzenie komunikacji i prowadzenie kanałów społecznościowych ( Facebook, Instagram, Linkedin, You Tube
- Tworzenie strategii działań w Social Mediach
- Tworzenie oraz redagowanie artykułów angażujących użytkowników
- Śledzenie trendów i monitorowanie działań konkurencji
- Współpraca z grafikami, copywriterami
- Monitorowanie działań konkurencji i trendów branżowych
- Zapewnienie jakości , różnorodności i regularności publikowanych treści
- Analizowanie trendów i wdrażanie swoich pomysłów
- Raportowanie prowadzonych działań do przełożonego
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Specjalista ds. Social Media/Marketingu
- Znajomość j.angielskiego na poziomie min. B2
- Doskonała znajomość narzędzi wykorzystywanych w SM
- Umiejętność nagrywania tik toków, rolek i stories
- Znajomość najnowszych trendów
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonelne
Oferujemy;
- Rozwój w prężnie rozwijającej się firmie
- Pracę z najnowszymi technologiami w firmie nastawionej na ciągły rozwój
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę w miłej atmosferze, w firmie w której możesz mieć wpływ na jej rozwój
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach; 8.00-16.00
Osoby zainteresowane, prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail;