Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Zlecimy usługę kompleksowego sprzątanie nieruchomości budynku wielorodzinnego w Katowicach.
Budynek posiada 6 kondygnacji naziemnych (parter + 5 pięter), 2 hale garażowe na poziomie --1,
2 windy, 2 klatki schodowe, teren zewnętrzny chodniki, parking, wiaty śmietnikowe, plac zabaw.
Zakres obowiązków:
- dwa razy w tygodniu: zamiatanie oraz mycie klatek schodowych, włącznie z poziomem "-1" wraz z cokołami przyściennymi, windami, wiatrołapami oraz wycieraczkami wejściowymi, mycie głównych drzwi wejściowych do klatek schodowych, wycieranie na mokro poręczy w całej nieruchomości, zamiatanie oraz usuwanie odpadów na terenie zewnętrznym, utrzymanie porządku w wiatach śmietnikowych, usuwanie odpadów w hali garażowej;
- raz w tygodniu: odkurzanie prowadnic w windach na każdym piętrze, wycieranie na mokro parapetów, tablic informacyjnych oraz skrzynek pocztowych, mycie przeszkleń we wszystkich drzwiach. Dodatkowo zamiatanie chodników zewnętrznych oraz wg potrzeb terenu przy parkingu/placu zabaw
- raz w miesiącu: zamiatanie hal garażowych;
- raz na kwartał: mycie okien oraz kloszy oświetleniowych;
- raz na pół roku: mycie maszynowe hal garażowych;
- na bieżąco: usuwanie reklam, ulotek, zgłaszanie zauważonych awarii (oświetlenie, drzwi);
- okres jesienny - grabienie i utylizacji liści
- okres zimowy: codzienne odśnieżanie, usuwanie oblodzenia, błota pośniegowego oraz posypywanie piaskiem. Przy wzmożonych opadach odśnieżanie według potrzeb, również w soboty i niedziele (odśnieżenie powinno odbywać się w godzinach porannych). Pryzmowanie śniegu lub jego wywóz.
Nasze oczekiwania:
- realizacja usług zgodnie z ustalonym zakresem, po wcześniejszym ustaleniu harmonogramu prac;
- odpowiednio dobrane środki chemiczne oraz zapewnienie soli i piasku w okresie zimowym;
- wyposażenie pracowników w sprzęt niezbędny do realizacji usług;
- nadzór nad realizacją usług;
- przedstawienie polisy OC.