Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Pracuję nad projektem MMO-RPG w Unity. Część kodu tworzę sam, czasem jednak potrzebuję pomocy z bardziej skomplikowanymi funkcjami jako, że jeszcze się uczę C#.
Gra wykorzystuje łatwo w zrozumieniu i użyciu RiptideNetworking dla połączenia i wysyłania danych server-client. Obecnie potrzebuję zaimplementować SYSTEM WALKI ala Runescape. Czyli bardziej jako clicker prosty w obsłudze niż klasyczne MMORPG.- System Walki - synchronizacja animacji między graczami
- Obliczanie statystyk (obrażenia na bazie modyfikatorów broni, umiejętności, szansy)
- Synchronizacja walki na bazie prędkości ciosów (zależne od broni, poziomu, potwora)
- Walka na zasadzie - ATAK/OBRONA/ATAK/OBRONA... z losowaniem wariantów animacji (np. 3 animacje ciosu dla danej broni)
- Walka dystansowa - Łuk/Magia
- System agresywności (już istniejący) - dodać dodatkowe funkcje (ile max. potwórów może atakować gracza itp)
Proszę o nie zgłaszanie się agencji stron www....Więcej detali w specyfikacji po wybraniu wykonawcy