dla wykonawców

Szczegóły zlecenia

Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.

Wymiana wew. instalacji wodnej wraz z rozdziałem instal. wodociągowej

Numer zlecenia: 43642
Dodano: 12 czerwca 2023
Status: nieaktywne

Opis przedmiotu zamówienia.

            Przedsięwzięcie obejmuje wykonanie wymiany istniejącej instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i instalacji hydrantowej. Wymiana instalacji po trasie. Dodatkowo projektuje się wymianę istniejących hydrantów wnękowych na hydranty natynkowe DN33.

Szczegółowe rozwiązania techniczne zawarte są w załącznikach:

Projekt techniczny wymiany wewnętrznej instalacji wodnej na poziomie garażu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Rolnej 17BC w Katowicach, oraz

Rozdział istniejącej instalacji wodociągowej do celów bytowych i p.poż w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym na działce nr 1/3 przy ul. Rolnej 17BC w Katowicach

W przypadku użycia w Zapytaniu ofertowym lub pozostałych dokumentach nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych przedmiotów, Zamawiający wymaga, aby taki zapis rozumieć jako minimalny, i w tym przypadku Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, tzn. o takich samych lub lepszych parametrach, ale przy spełnianiu minimalnych parametrów wskazanych w tych dokumentach.

Wymagany okres gwarancji: min. 60 miesięcy.

Okres gwarancji dodatkowej stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia: do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

            O udzielenie zamówienia mogą  ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie. tj. wykonali (zrealizowali) instalację wodociągową w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, o wartości min. 100.000 zł brutto,

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w niniejszym zapytaniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentach.

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego,

wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniający warunki wskazane w pkt V - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane (Załącznik nr 3).

Dodatkowo wymagane jest przedłożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Dokumenty te uważa się za ważne, jeżeli zostały wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W razie złożenia dokumentów sporządzonych w języku obcym wymagane jest jednoczesne ich tłumaczenie na język polski.

Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z tym że oświadczenia oraz wykaz robót budowlanych muszą być dołączone z podpisami oryginalnymi przez Wykonawcę. W razie wątpliwości co do prawdziwości kopii dokumentu lub jego nieczytelności, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu,

Jeżeli złożone dokumenty nie potwierdzają w sposób jednoznaczny spełnienia postawionych przez Zamawiającego warunków, będzie on uprawniony do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców.

Zamawiający oraz Wykonawcy mogą porozumiewać się w sposób pisemny lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail). Zamawiający żąda, aby oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. przekazane pocztą elektroniczną były niezwłocznie potwierdzane pisemnie. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:

- p. Grzegorz Andrzejewski nr tel. 607 686 956

- p. Tomasz Radko nr tel. 502 034 094

- p. Katarzyna Huzarewicz nr tel. 519 147 060

Opis sposobu przygotowania ofert.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Termin związania ofertą wynosi 21 dni.

Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Forma pisemna wymagana jest do:

złożenia oferty,

powiadomienia zamawiającego o wycofaniu oferty,

Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty powinny być sporządzone w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Wymóg zachowania formy pisemnej oznacza konieczność, zgodnie z art. 78 Kodeksu cywilnego, złożenia na niej własnoręcznego podpisu. Oferta może być również złożona w formie elektronicznej, co oznacza złożenie jej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli w niniejszym zapytaniu Zamawiający odwołuje się do podpisu, oznacza to również kwalifikowany podpis elektroniczny.

Formularz oferty oraz wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia wykonawcy, o których mowa w zapytaniu, muszą być podpisane przez przedstawiciela/przedstawiciel i wykonawcy upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie prawnym i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS – rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub zgodnie z postanowieniami umowy spółki, wraz z imienną/imiennymi pieczątkami.

O ile upoważnienie do podpisywania nie wynika z innych załączonych dokumentów, powinno być ono dołączone do oferty. Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.

Pełnomocnictwo winno zostać dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Do oferty powinny być dołączone wszystkie załączniki oraz dokumenty określone w niniejszym zapytaniu.

Wszelkie zmiany naniesione na ofertę oraz załączniki po ich opracowaniu, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem itp. powinny być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną/e do podpisywania oferty.

Oferta musi obejmować całość zamówienia.

Zaleca się, aby wszystkie strony oferty z załącznikami były ponumerowane i ułożone w kolejności - zgodnie z numeracją.

Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (np. kopercie), z nazwą i adresem wykonawcy, która powinna być zaadresowana na Zamawiającego i oznaczona napisem: „Wymiana wewnętrznej instalacji wodnej wraz z rozdziałem instalacji wodociągowej do celów bytowych i p.poż w budynku mieszkalnym”.

Wykonawca może wprowadzić zmiany do oferty przed upływem terminu składania ofert. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad, jakie dotyczą składania ofert z dopiskiem: ZMIANA. Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że pisemne powiadomienie z dopiskiem WYCOFANIE wpłynie do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona wykonawcy bez jej otwierania.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Termin i miejsce składania ofert.

Termin składania ofert: do 30.06.2023r. do godz. 14:00

Miejsce składania ofert: KOTRAK Sp. z o.o., ul. Zaułek 7, 40-609 Katowice.

Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu do ich złożenia. Nie przewiduje się udziału Wykonawców w czynności otwarcia ofert.

Opis sposobu obliczenia ceny.

Ceną oferty jest cena brutto – zgodnie z art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r. poz. 178).

Z uwagi na to, że Zamawiający ustala, że formą wynagrodzenia za wykonanie zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe - podana cena oferty będzie niezmienna do końca realizacji zamówienia i zapłaty za przedmiot umowy. Dla celów wyliczenia wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który należy traktować pomocniczo. Ewentualnie większy lub mniejszy rozmiar robót niż to wynika z przedmiaru nie będzie podstawą do zmiany wynagrodzenia.

Wykonawca powinien ponadto uwzględnić w cenie ryczałtowej wszelkie pozostałe koszty związane z kompleksową realizacją zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty:

cenę oferty netto

stawkę podatku VAT

ostateczną cenę oferty brutto z uwzględnieniem podatku VAT.

Stawka podatku VAT  winna być określona  zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r, poz. 2174 z późniejszymi zmianami)

Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich. Wszystkie wartości określone w   formularzu ofertowym oraz ostateczna cena oferty winny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Rozliczenia z Wykonawcą nie będą prowadzone w walutach obcych.

Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Zapytaniu ofertowym. Kryteriami oceny ofert są:

cena                                                  waga 90 %

gwarancja                                        waga 10 %

Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

            KRYTERIUM  –  CENA (90 %)

 

W kryterium „Cena”, oferta może uzyskać maksymalnie 90 punktów.

Ocena złożonych ofert w zakresie kryterium Cena zostanie dokonana na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny brutto za całość zamówienia.

Ocena punktowa w ramach tego kryterium zostanie dokonana zgodnie z następującym wzorem:

C = (CN / COB) x100 x 90 %

            gdzie:

CN – najniższa zaoferowana cena brutto,

COB – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej,

90 % - waga kryterium

Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w tym kryterium, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

            KRYTERIUM - GWARANCJA   -  10 %

W kryterium „Gwarancja” oferta może uzyskać maksymalnie 10 punktów.

Ocena punktowa w ramach tego kryterium zostanie dokonana zgodnie z następującym wzorem:

G = ( GOB  / GN ) x100 x 10 %

            gdzie:

GOB – okres dodatkowej gwarancji w badanej ofercie,

GN – najdłuższy zaoferowany okres dodatkowej gwarancji spośród wszystkich ofert,

10 % - waga kryterium

Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w tym kryterium, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W zakresie kryterium „Gwarancja” okres dodatkowej gwarancji (ponad obowiązkowe 60 miesięcy) musi być wyrażony w całych miesiącach. Wykonawca deklaruje dodatkowy okres gwarancji wypełniając pole w formularzu ofertowym.

Brak wskazania dodatkowego okresu gwarancji spowoduje brak przyznania punktów w niniejszym kryterium.

Końcowa punktacja oferty zawierać będzie sumę punktów uzyskaną przez ofertę przy zastosowaniu obu kryteriów.

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

nie zawiera formularza ofertowego,

zawiera błędy w obliczeniu ceny,

nie została podpisana przez umocowane do tego osoby,

formularz ofertowy został wypełniony w sposób uniemożliwiający przyjęcie o prawidłowo złożonej ofercie (brak ceny, brak wskazania osoby Wykonawcy)

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

 

Udzielenie zamówienia.

 

O wyborze oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty.

O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców. Zamawiający jednocześnie zastrzega, w oparciu o art. 701 § 3  kodeksu cywilnego możliwość odwołania przetargu bez podawania przyczyn.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

 

Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

 

O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.

Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.

 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy

 

Przekazanie terenu w celu wykonania przedmiotu umowy nastąpi protokolarnie do 5 dni roboczych od podpisania Umowy.

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz do terminowego oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu.

Wykonawca oświadcza, że posiada środki, maszyny i urządzenia oraz doświadczenie niezbędne do wykonania robót objętych zadaniem.

Zamawiający zapewnia dostęp do energii elektrycznej, wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zadania.

Do obowiązków Wykonawcy należy:

urządzenie i zabezpieczenie placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz p.poż.,

utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania wszelkich zbędnych materiałów i odpadów,

odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszelkich działań na terenie wykonywania przedmiotu umowy, uporządkowanie terenu, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę i przywrócenie do stanu pierwotnego.

dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,

prowadzenie robót w sposób uwzględniający korzystanie przez właścicieli lokali z wewnętrznego garażu. W sytuacji konieczności zamknięcia całości lub części garażu, informacja o tym fakcie winna być przekazana mieszkańcom poprzez zawiadomienie wywieszone na drzwiach wejściowych do budynku oraz wewnętrznych drzwiach garażowych z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem,

wykonania dokumentacji budowlanej powykonawczej,

niezwłocznego informowania Zamawiającego lub osób przez niego upoważnionych o występujących na terenie budowy komplikacjach lub zagrożeniach mogących skutkować zagrożeniem nieprawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

W przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac nie objętych umową Wykonawcy nie wolno ich realizować bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego

Ubezpieczenie Wykonawcy powinno obejmować szkody powstałe w związku z budową wyrządzone osobom trzecim (osobowe i rzeczowe) oraz w mieniu Zamawiającego, przez cały okres trwania Umowy.

Materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 – ustawy Prawo budowlane, wymaganiom zapytania ofertowego, co do jakości.

Odbiór końcowy jest dokonywany po zakończeniu przez Wykonawcę całości robót budowlanych składających się na przedmiot Umowy, na podstawie jego oświadczenia przekazanego Zamawiającemu w formie pisemnej.

Odbiór końcowy zostanie przeprowadzony przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu robót do odbioru. O terminie odbioru Wykonawca ma obowiązek poinformowania Podwykonawców, przy udziale których wykonał przedmiot Umowy.

Z czynności odbioru będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych w tej dacie wad.

Jeżeli w toku czynności Odbioru końcowego zostanie stwierdzone, że roboty budowlane będące jego przedmiotem nie są gotowe do odbioru z powodu ich niezakończenia, lub z powodu nieprzeprowadzenia wymaganych prób i sprawdzeń, Zamawiający może przerwać Odbiór końcowy, wyznaczając Wykonawcy termin do wykonania robót lub przeprowadzenia prób i sprawdzeń, uwzględniający ich złożoność techniczną. Po ukończeniu robót lub przeprowadzeniu wymaganych prób i sprawdzeń czynności odbiorowe opisane w niniejszym paragrafie powtarza się.

Jeżeli w toku czynności odbioru końcowego zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:

jeżeli wady nadają się do usunięcia, może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad; po ich usunięciu czynności odbiorowe powtarza się;

jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to:

- jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie,

- jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi.

Za dzień faktycznego odbioru końcowego uznaje się dzień podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Stron Umowy Protokołu odbioru końcowego robót.

Rozliczenia między stronami nastąpi  na podstawie faktury wystawionej  po wykonaniu robót i po sporządzeniu protokołu odbioru przez nie podpisanego.

Termin płatności faktur – do 30 dni od dnia otrzymania faktury.

Zamawiający nie wyraża zgody na obrót wierzytelnościami wynikającymi z niniejszej umowy.

Strony przewidują odpowiedzialność na podstawie kar umownych:

zwłoki w wykonaniu przedmiotu Umowy - w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki,

zwłoki w usunięciu wad i usterek w okresie gwarancji/rękojmi - w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki.

odstąpienia od Umowy lub rozwiązanie Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 10% wynagrodzenia brutto.

Maksymalna wysokość naliczonych kar nie może przekroczyć 10% kwoty brutto umowy.

Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w terminie 10 dni od daty wystąpienia przez Zamawiającego z żądaniem zapłacenia kary, chyba że Zamawiający dokona potrącenia kary z należnościami przysługującymi Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. W tym ostatnim przypadku naliczone kary umowne stają się wymagalne wraz z momentem ich naliczenia.

Niezależnie od kar umownych Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, w przypadku, gdy kary nie pokrywają całości szkody.

Uwaga odnośnie środków ochrony prawnej.

W postępowaniu nie przysługują protesty, odwołania czy inne środki odwoławcze.

Pozostałe informacje

Do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

Załączniki do pobrania :

1. Formularz oferty - załącznik nr 1
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik nr 2
3. Wykaz robót - załącznik nr 3
4. Przedmiar robót - załącznik nr 4

Dokumenty projektowe: projekty techniczne, rzuty kondygnacji, schematy

Link do pobrania załączników:

https://o180.pl/pliki/Zalaczniki_1-4.zip


Wymagany termin:
W ciągu najbliższych 30 dni
Rozpoczęcie od:
11.07.2023 - pozostało 292 dni
Lokalizacja:

Katowice, Śląskie

Jesteś zainteresowany tym zleceniem?
Przedstaw swoją ofertę
SKONTAKTUJ SIĘ
Bądź pierwszym, który przedstawi ofertę. Oferty złożone jako pierwsze zwiększają szanse wyboru twojej oferty.

To zlecenie zostało już zakończone

Czy spodobała Ci się ta strona ?

Ocena: 5/5 (głosów 1)