Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Zlecę przygotowanie automatyzacji raportów statystycznych w Excelu.
Raporty są generowane z Wirtualnej Centralki Play i dotyczą billingów połączeń telefonicznych.
Chodzi o to, żeby zautomatyzować wyliczanie:
-ilości odebranych połączeń
-ilości nieodebranych połączeń
-ilości nieoddzwonionych połączeń na połączenia nieodebrane i czy oddzwonienie zostało wykonane do godziny 12:00 kolejnego dnia roboczego
Trudność polega na tym, że połączenia te są kolejkowane i jeśli ktoś czeka w kolejce na połączenie to na billingu odkłada się co 60 sec. jako kolejne połączenie nieodebrane, aż do odebrania- wówczas jest adnotacja, że połączenie odebrane.
Jeśli nie zostanie odebrane to pozostaje ze statusem nieodebrane, ale trzeba to zliczyć jako 1 nieodebrane, a nie te wszystkie odłożone jako nieodebrane gdy czekał w kolejce.
Następnie trzeba przeanalizować czy na ten numer zostało wykonane połączenie wychodzące (oddzwonienie) w określonym czasie lub czy klient nie dodzwonił się później, zanim dokonano oddzwonienia. Jeśli dodzwonił się później, to nie traktujemy go jako nieodzwonionego tylko jako "dodzwonił się później".
Jeśli jeden klient kilkukrotnie w ciągu dnia nie dodzwonił się to również traktujemy to jako 1 nieodebrane.
Przykładowy plik z billingu mogę przesłać.