dla wykonawców

Szczegóły zlecenia

Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.

Zlecę opracowanie komunikatorów dla Serwisu Internetowego

Numer zlecenia: 24256
Dodano: 28 lutego 2022
Status: nieaktywne

Poszukuję programisty, firmy softwarowej, która podjęłaby się napisania, względnie przystosowania już istniejącej aplikacji do spełnienia zadań komunikatorów wewnętrznego i zewnętrznego dla projektowanego Serwisu Internetowego.

 Projektowany serwis internetowy składał się będzie z bazy danych i kilku stron powiązanych ze sobą przez API. Jedną ze stron będzie Panel Administracyjny - osób obsługujących Serwis. Elementem tego panelu będą komunikatory wewnętrzny i zewnętrzny.

Pod pojęciem komunikatora wewnętrznego należy rozumieć e-pocztę za pośrednictwem, której komunikowaliby się administratorzy - osoby zarządzające serwisem. Poczta ta umieszczona by była na podstronie bazowej panelu Administracyjnego . W tej poczcie każdy administrator serwisu mogłaby przekazywać komunikaty innemu administratorowi lub grupie administratorów. Administratorzy do których przekazywane byłyby komunikaty potwierdzaliby przyjęcie tych komunikatów. Przez tą pocztę powinna być zapewniona wymiana informacji, zadań i poleceń wszystkich administratorów pracujących w serwisie. Administratorzy posługiwali się będą nadanym im identyfikatorem ID, statusem funkcyjnym i własnym imieniem. W tej poczcie na czołówce okna e-poczty na podstronie bazowej panelu będą widniały komunikaty bieżące, aktualne. Te już odebrane i potwierdzone będą zapisywane do historii, przy czym zapewniony powinien być do nich dostęp przez określone filtrowanie.

Pod pojęciem komunikatora zewnętrznego należy rozumieć e-pocztę, za pośrednictwem której Administratorzy serwisu będą prowadzili korespondencję z wszystkimi użytkownikami serwisu. Użytkownicy zarejestrowani w serwisie bada mieli w serwisie swoje konta, a na tych kontach e-pocztę wiadomości z nimi przeprowadzoną. Będą tam również rejestrowane komunikaty automatycznie do nich wysyłane przez Serwis. Użytkownicy serwisu będą identyfikowani w Serwisie przez nadany im numer ID i przez imię użytkownika bądź imię osoby reprezentującej użytkownika. Użytkownicy serwisu nie zarejestrowani w serwisie, którzy wyślą do serwisu swoją wiadomość będą rejestrowani w serwisie pod swoim adresem e-mail. Z tymi użytkownikami będzie również prowadzona korespondencja przez administratora serwisu. Tą korespondencję będzie można filtrować przez adres e-mail użytkownika.

Na bazowej podstronie panelu administracyjnego Serwisu będzie e-poczta nowych wiadomości jakie zostały wysłane do Serwisu przez użytkowników serwisu, zarówno tych zarejestrowanych jak i nie zarejestrowanych. Administrator obsługujący Serwis będzie musiał odpowiedzieć na ta pocztę względnie załatwić sprawę, której ta poczta dotyczy. W przypadku gdy wiadomość przychodzi od nowego użytkownika nie zarejestrowanego w Serwisie menadżer udziela na nią odpowiedz, po czym wiadomość ta ginie z okna wiadomości bieżących i zapisywana zostaje do historii. Gdyby ten użytkownik ponownie napisał swoją wiadomość do Serwisu to trafia ona również do okna wiadomości bieżących do rozpatrzenia jednak osoba obsługująca Serwis przy rozpatrywaniu tej wiadomości ma podgląd do całej korespondencji przeprowadzonej wcześniej z tym użytkownikiem.

Każda nowa korespondencja z użytkownikiem zarejestrowanym trafia również do wiadomości bieżących do rozpatrzenia na podstronę bazową panelu Administracyjnego. Administrator obsługujący serwis przystępując do jej rozpatrzenia przechodzi do podstrony panelu Administracyjnego odpowiedniej do jej rozpatrzenia gdzie oprócz danych niezbędnych do rozpatrzenia sprawy użytkownika ma okno całej korespondencji z tym użytkownikiem. Administrator rozpatruje sprawę użytkownika i udziela mu odpowiedzi. Jego wiadomość z okna wiadomości bieżących do rozpatrzenia na podstronie bazowej zostaje zdjęta i uznana za rozpatrzoną, oraz zostaje wraz z udzieloną odpowiedzią zapisana w historii korespondencji z użytkownikiem na jego koncie w serwisie.

Cechą charakterystyczną komunikatora zewnętrznego powinna być możliwość przywoływania całej korespondencji z zarejestrowanym użytkownikiem Serwisu na wymagającą tego podstronie panelu Administracyjnego. Dla wyjaśnienia tego taka informacja. Panel Administracyjny Serwisu składa się z kilkudziesięciu podstron. Na każdej podstronie administrator serwisu rozpatruje, załatwia osobne zagadnienie dotyczące współpracy użytkownika z Serwisem. I właśnie na tej podstronie, na której wymagany jest przegląd korespondencji z użytkownikiem powinna być możliwość przywołania tej korespondencji.

Dla tzw. użytkowników masowych powinna być stworzona książka adresowa tych użytkowników. Administrator serwisu powinien mieć możliwość dopisywania nowych adresatów do tej książki., Ta książka razem z modułem poczty wychodzącej powinna być zamieszczona na jednej z podstron panelu Administracyjnego. Dla poczty tej powinna być możliwość wklejenia załączników.


Wymagany termin:
W ciągu najbliższych 30 dni
Rozpoczęcie od:
07.03.2022 - pozostało 794 dni
Lokalizacja:

Gdynia, Pomorskie

Jesteś zainteresowany tym zleceniem?
Przedstaw swoją ofertę
SKONTAKTUJ SIĘ
Bądź pierwszym, który przedstawi ofertę. Oferty złożone jako pierwsze zwiększają szanse wyboru twojej oferty.

To zlecenie zostało już zakończone

Czy spodobała Ci się ta strona ?

Ocena: 5/5 (głosów 1)