Sprawdź szczegółowe informacje wybranego zlecenia i zgłoś swoją ofertę.
Zlecę pełnomocnictwo w sprawie przeciw Kupującemu uchylającemu się od zapłaty za otrzymany przedmiot. Zainteresowaną kancelarię proszę o wiadomość.
Szukam współpracy w Częstochowie, gdzie będzie prowadzone postępowanie, choć zaakceptuję propozycje z całego woj. Śląskiego. Dodatkowo interesuje mnie uzyskanie nakazu pokrycia przez Kupującego kosztów powództwa i wynagrodzenia pełnomocnika, ewentualnie przygotowanie materiałów dla prokuratury, która skieruje zawiadomienie do organów ścigania.
Argumenty:
- korespondencja mailowa
- korespondencja SMS
- rejestr połączeń telefonicznych
Podsumowanie:
1. Warunki finansowe zostały określone na początku. Kupujący poznał i zaakceptował ceny przed odbiorem i akceptacją przedmiotu.
2. Odbiór przedmiotu potwierdzony pisemnie, SMS wyrażajacy zadowolenie.
3. Płatność miała zostać wykonana do tygodnia od otrzymania przedmiotu.
4. Błędne koło "jutro płacę - coś mi wypadło" trwa 4 miesiące.
Mimo wyrozumiałej akceptacji kolejnych terminów powiększająca się liczba argumentów uwydatnia, że Kupujący grając na zwłokę usiłuje zniechęcić do upominania się o zapłatę. Kwota nie jest wysoka, ale przekracza próg szkodliwości.
Za przykładem, Kupujący wykorzyst awszy daną linię usprawiedliwień zadeklarował, że dokonał przekazu pocztowego, ale po tygodniu pytań o potwierdzenie nie mógł okazać blankietu, bo go zgubił. Po dwóch tygodniach pytań o informacje z placówki, której przez ogrom oboiązków nie mógł odwiedzić poinformował, że listonosz odniósł pieniądze, bo blankiet został źle wypełniony, a placówka nie chciała (dosł. "nie chciała") wskazać przyczyny zwrotu. Po dwóch tygodniach od ostatniego, zadeklarował dokonanie drugiego przekazu i jak ostatnio, nie mógł tego udowodnić, bo znowu zgubił blankiet. Zignorował pytanie o adres placówki. Wskazał kolejny ostateczny termin, który przekroczył, usprawiedliwiajac się w nowy sposób.